Verhuisd!

Hier ben ik al langer weg, maar lees verder…

Verdwenen!

Jarenlang blogde ik op dit gratis platform. Het kon me niet schelen dat er reclame bij kwam kijken, het was gratis en daar mag iets tegenover staan. In de loop van de jaren veranderde er van alles. In 2004 startte ik met Faktor5, het bedrijf waarmee ik opleidingen verzorg voor professionals. Ook startte ik met Eenzaamheid Informatie Centrum, waarvoor in 2009 de Stichting Eenzaamheid.info werd opgericht.

Bloggen bleef ik hier doen, tot alles werd overgeheveld: blogs voor professionals bij Faktor5, blogs voor particulieren bij Eenzaamheid Informatie Centrum. Af en toe gooide ik hier nog een blog naartoe, omdat er nog steeds vrij veel mensen hier kijken. Maar nu niet meer.

Verhuisd!

In 2021 zijn we verhuisd. Weg van het bedrijventerrein in Oudenbosch, naar een klein woonhuis in Gennep. De opleidingen verzorgen we in Arnhem en Nieuwegein en verder waar mensen ons willen hebben.

Bloggen blijf ik doen. Op die andere websites. Niet meer hier. Dit is een voorgoed vaarwel! Dank aan WordPress waar ik zo veel jaar mijn verhalen mocht delen. Dank aan jou, lezer. En wie weet, tot later, ergens anders…

Groet!

Jeannette Rijks

Over Jeannette Rijks

Als eenzaamheidsexpert leer ik hulpverleners zoals coaches, therapeuten, trainers en counselors - professionals dus - anderen succesvol helpen bij de aanpak van eenzaamheid. Mijn motto: het kan wel!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Verhuisd!

  1. Josie zegt:

    Dag Jeannette
    Ik wens jou heel veel succes en veel liefs van Josie de Feber

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.