Bekijk dit gratis online college over eenzaamheid

Gebrek aan verbondenheid voelt als leegte

Een leegte die #eenzaamheid heet. Het kan je op elke leeftijd overkomen. Dat is normaal. Pas als het bij je blijft en je er niet aan kunt ontsnappen, dan wordt het een probleem. Een echt probleem.

Kijk en luister naar dit online college en je wordt wijzer.

Over Jeannette Rijks

Als eenzaamheidsexpert leer ik hulpverleners zoals coaches, therapeuten, trainers en counselors - professionals dus - anderen succesvol helpen bij de aanpak van eenzaamheid. Mijn motto: het kan wel!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Bekijk dit gratis online college over eenzaamheid

  1. Kitty zegt:

    Hoi Jeanette,

    Ik kan het college niet bekijken.
    Na aanmelding kreeg ik onderstaand bericht te zien.

    Aanmelden
    Bedankt voor je aanmelding voor het online college!
    Er is een e-mail naar je gestuurd om je aanmelding te bevestigen. In de de e-mail staat een link waar je op moet klikken. Op dat moment kom je automatisch uit bij het online college

    Met vriendelijke groet,

    Jeannette Rijks

    Maar in de email die ik daarna ontving (zie hieronder) kan ik dus klikken op aanmelden.
    Als ik daar op klik dan krijg ik alleen maar te zien “u bent reeds aangemeld”.
    Hoe kom ik dan bij het filmpje?

    Met vriendelijke groeten,

    Kitty Lumens, Sociaal Werker
    ContourdeTwern, team Zuid

    Wijkcentrum Koningshaven
    Kruisvaardersstraat 32
    5021 BE Tilburg
    013-5425729
    Werkdagen: wo, do en vr.ocht.

Geef een reactie

