Zou jij je leven willen besteden aan eenzaamheid?

eenzaamheid er is een uitwegNee, niet in eenzaamheid.

Aan.

Als ze mij dat hadden gevraagd zou ik spontaan nee hebben gezegd. Eerlijk, er lijken me veel dingen een stuk leuker dan steeds met eenzaamheid bezig zijn.

Maar daar tegenover staat: weinig dingen zijn zo zinvol en veelbelovend.

Inmiddels ben ik zestien jaar met niets ander bezig. Ja, ook met mijn gezin. En mijn hobby: dansen, houdt me een tikje met de voeten op de grond.

Maar verder ben ik bezig met eenzaamheid. De geschiedenis van, de ontwikkelingen in onderzoek, de pogingen van honderdduizenden om er wat aan te doen, mijn eigen theorie en aanpak. En steeds meer met de vele enthousiaste en gedreven mensen die net als ik een andere aanpak van eenzaamheid voorstaan.

Een andere aanpak, gebaseerd op kennis en ervaring. Niet zo maar in één of twee woorden te vangen. Daarom ben ik bezig een boek te schrijven. Waarin alles staat. :).

Kans dus dat mijn blogs voor het eerst in jaren niet meer elke week voorbij komen.

Maar dat zien we nog wel.

Over kans gesproken… geef je op als belangstellende voor mijn boek en je krijgt een seintje als het verschijnt. Ik verloot tien gratis boeken onder de inschrijvers, dus je hebt kans op een gratis boek.

Dan ga ik nu door met schrijven. En als jij ook een deel van je leven aan eenzaamheid wilt besteden en ander mensen helpen, wees dan welkom in mijn wereld.

Dag!

 

Over Jeannette Rijks

Als eenzaamheidsexpert leer ik hulpverleners zoals coaches, therapeuten, trainers en counselors - professionals dus - anderen succesvol helpen bij de aanpak van eenzaamheid. Mijn motto: het kan wel!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Zou jij je leven willen besteden aan eenzaamheid?

  1. Lody zegt:

    Hi Jeannette.
    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een hele fijne dag.
    En ik heb belangstelling voor je boek.
    Liefs Lody x

  2. Marijke Fokker zegt:

    Ha Jeannette! Ik begrijp dat je jarig bent (geweest)! Ook van mij van harte en een mooi nieuw levensjaar. Ik hoop je in oktober persoonlijk te ontmoeten als ik de training ga volgen, maar ik heb ook zeker interesse in je boek.
    Groet Marijke

  3. Karin zegt:

    Dag Jeannette,

    Ik las net dat je vandaag jarig bent. Hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag!

    Groetjes van Karin uit Deventer

  4. Petra van Wissen zegt:

    Hoi Jeanette,
    Ik zie dat je jarig bent geweest, van harte. Verder heb ik ook belangstelling voor je boek.
    Groetjes Petra

  5. anitaboots zegt:

    Hoi Jeannette
    Geniet van je verjaardag vandaag.
    Ik hoor graag als je boek klaar is, daar heb ik zeker belangstelling voor.
    Groetjes Anita

  6. Josja zegt:

    Ha die Jeannette,
    Druk bezig, goed bezig! En natuurlijk schrijf ik in voor je nieuwste boek! Schrijf ze en geniet van zon, tuin en gezin deze zomer. En zeker van vandaag, nogmaals van harte! Tot binnenkort,

    Josja

  7. Petra van Wissen zegt:

    Hoi Jeanette,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik heb ook belangstelling voor je boek.

  8. Ferdinand Lubbers zegt:

    Wat een mooi en moeilijk artikel. Ik heb wel belangstelling voor je boek.

  9. Geerten zegt:

    Ook ik heb belangstelling in je boek. Ik volg trouw je wekelijkse berichtjes (maar niet als ik op vakantie ben!)

Geef een reactie

