Een nieuwe herfst en een nieuw geluid…

snip jeannette tegen het lichtVeel mensen houden tegen het eind van het jaar hun leven tegen het licht. Ga ik goed? Wil ik het anders? Welke goede voornemens zal ik het komend jaar weer niet opvolgen?

Ik doe dat aan het eind van de zomer. Als de energie van de zon er nog inzit en de koude wintermaanden nog niet begonnen zijn.

Nu dus.

Bij mij gaat er heel wat veranderen. Ik houd stevig vast aan mijn roots: mensen helpen door ze kennis en kunde mee te geven. Daarmee begon ik op de lerarenopleiding. Dat deed ik als windsurfinstructrice toen een giek nog een wishbone boom heette. (En ik nog lenig was!) Dat ben ik altijd blijven doen.snip ten cate wishbone boom

Mensen helpen iets nieuws onder de knie te krijgen zit in mijn bloed. Daar blijf ik bij.

Maar wel anders. Nieuwer, vrolijker.

Wil je graag een beetje hulp voor jezelf? Omdat je die eenzaamheid nu wel helemaal zat bent? Dan is het misschien voor jou ook tijd je leven onder de loep te leggen. In een nieuw seizoen fris van start te gaan. Door piepkleine dingen te veranderen die je leven stukken leuker maken.

Ben je er net als ik van overtuigd dat het makkelijker is goede voornemens vol te houden als je er niet alleen voor staat?

Dan is het tijd voor een nieuwe aanpak. Creatiever. Begin nu.

Ben jij een professional die andere mensen graag ook beter wil helpen? De hemel zij dank. Want we hebben mensen als jij heel hard nodig. Klik hier.

 

Over Jeannette Rijks

Als eenzaamheidsexpert leer ik hulpverleners zoals coaches, therapeuten, trainers en counselors - professionals dus - anderen succesvol helpen bij de aanpak van eenzaamheid. Mijn motto: het kan wel!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

